اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونیك در آمریكا، سنگاپور و چین 45 صفحه + docx

اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونیك در آمریكا ، سنگاپور و چین

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 45

حجم فایل: 251 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونیك در آمریكا ، سنگاپور و چین

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۷

تعداد صفحات فارسی: ۲۸

چکیده فارسی

این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا، سنگاپور و چین بررسی می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می‌باشد. اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد. مفاهیم فوق مورد بحث قرار گرفتند.

چکیده انگلیسی

This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States Singapore and China. The results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived risk. Implications of the results are discussed

مشخصات استنادی

Teo T. S. & Liu J. (2007). Consumer trust in e-commerce in the United States Singapore and China. Omega 35(1) 22-38

ویژگی‌های مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین

مقاله “اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین” در سال ۲۰۰۷ در مجله Omega چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی الزویر نمایه شده است. در این مقاله سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده و شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد مورد بحث قرار گرفته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله ۲۹۴ بار مورد استناد قرار گرفته است.

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونیك در آمریكا، سنگاپور و چین ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونیك در آمریكا، سنگاپور و چین – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونیك در آمریكا ، سنگاپور و چین 55ص;اعتماد مصرف كننده;تجارت الكترونیك; آمریكا ، سنگاپور و چین

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *