دانلود آمار چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی- فیزیك 25 صفحه + zip

دانلود آمار )چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی فیزیك تحقیق آمار )چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی فیزیك مقاله آمار )چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی فیزیك آمار )چند درصد از دانش آموزان سال او

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 25

حجم فایل: 72 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 25 صفحه

مقدمه هدف از انجام این بررسی آماری، اینكه دریابیم: «چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی- فیزیك تحصیل كنند» موضوع مورد مطالعه: میزان علاقه مندی دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه ی اهل البیت به درس ریاضی در این قسمت به توضیح درباره ی جدول های فراوانی و چگونگی جمع آوری اطلاعات می پردازیم.
برای جمع آوری اطلاعات درباره ی این موضوع از پرسشنامه استفاده كردیم به طوری كه 34 پرسشنامه به عنوان نمونه كه شامل 7 سؤال می‌باشد در اختیار دانش آموزان 12 كلاس موجود در مدرسه اهل البیت به صورت اتفاقی و بدون شناخت قبلی قرار گرفت.
سپس تمام پرسشنامه ها جمع آوری گردید و با توجه به اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه ها برای هر سؤال جدول فراوانی كه شامل فراوانی مطلق ، فراوانی نسبی و درصد فراوانی نسبی و فراوانی تجمعی و زاویه ی مركزی می‌باشد و با توجه به نوع داده برای آن در صورت امكان مركز دسته تعیین گردید.
سپس با توجه به نوع متغیر مورد مطالعه برای هر سؤال نمودار میله ای و دایره ای و یا نمودار مستطیلی و چند بر فراوانی كشیده شد.
سپس به پیدا كردن شاخص های مركزی (حد و میانه و میانگین) پرداختیم.
(هر داده كه بیشترین فراوانی را دارد میانه مقداری است كه نصف داده ها قبل از آن و نصف دیگر داده ها بعد از آن قرار دارد و میانگین مركزیت داده ها را نشان می‌دهد.
) 1- میزان علاقه مندی شما به درس ریاضی چقدر است؟
الف)كم ب)متوسط ج)زیاد د)خیلی زیاد برای نظم بخشیدن به اطلاعات و داده های داده شده از جدول فراوانی استفاده كنیم.
خیلی زیاد زیاد متوسط كم میزان علاقه مندی دانش آموزان سال اول دبیرستان به درس ریاضی 34 8 11 8 7 فراوانی مطلق fi خیلی زیاد زیاد متوسط كم میزان علاقه مندی دانش آموزان سال اول دبیرستان به درس ریاضی 34 8 11 8 7 فراوانی مطلق fi 1 فراوانی نسبی %100 %5/23 %5/23 %5/23 %5/20 درصد فراوانی نسبی 34 26 15 7 فراوانی تجمعی زاویه ی مركزی متغیر كیفی اسمی نوع متغیر مورد مطالعه تعداد دانش آموزانی كه به درس ریاضی علاقه دارند زیاد می‌باشد (11 نفر از 34 نفر) پس (زیاد) داده های كیفی اسمی میانه ندارند داده های كیفی اسمی میانگین ندارند.
مد Mod میانه میانگین واریانس ندارد واریانس و انحراف معیار نمودار دایره ای برای متغیرهای كیفی و كمی گسسته كه چند حالتی باشد مناسب است.
نمودار دایره ای نمودار میله ای برای متغیرهای كیفی و كمی گسسته مناسب است.
در نمودار میله ای طول میله ها با هم مقایسه می شوند.
میزان علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی عنوان: توزیع میزان علاقه مندی دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البت به درس ریاضی 2-دوست دارید كدام یك از رشته های تحصیلی را ادامه دهید.
الف: ریاضی و فیزیك ب)تجربی ج)انسانی د)فنی هـ) كاردانش كاردانش فنی انسانی تجربی ریاضی فیزیك رشته های تحصیلی مورد علاقه دانش آموزان 34 9 11 2 6 6 فراوانی مطلق fu كاردانش فنی انسانی تجربی ریاضی فیزیك رشته های تحصیلی مورد علاقه دانش آموزان 34 1 %100 360

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود آمار چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی- فیزیك ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود آمار چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی- فیزیك – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
دانلود آمار چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی فیزیك;تحقیق آمار چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی فیزیك;مقاله آمار چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی فیزیك

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *