دانلود بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص 141 صفحه + zip

دانلود بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص تحقیق بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص مقاله بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 141

حجم فایل: 202 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

تعداد صفحات : 141 صفحه

مقدمه بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله كالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل كالاها و خدمات از روش خود كفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد.
با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش‌های مختلف تبادل كالاها وخدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت كه هر روز پیشرفت آن قابل ملاحظه بوده و امروزه با جهانی شدن وتبدیل دنیا به دهكده ی جهانی، راهی جز یافتن راههای سریع، موثر و كم هزینه وجود ندارد.
با ظهور اینترنت، این گام اساسی برداشته شد، و عمل تبادل الكترونیكی داده‌ها یا EDI به عنوان سر منشا تجارت الكترونیكی، دوره ی جدیدی از اقتصاد و تجارت را رقم زده است.
امروزه تمامی‌كشورها و سازمان‌ها برای بقا باید در تجارت الكترونیكی وارد شده امور خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از خدمات شبكه انجام دهند.
در این پژوهش سعی شده با بررسی عملكرد یكی از پیشتازان این امر در ایران چگونگی ورود به این بازار را بررسی نماییم.
امید است این پژوهش راه گشایی باشد برای كسانی كه تمایل به ورود به این عرصه را دارند.
فصل اول- طرح تحقیق عنوان كامل پژوهش بررسی عملكرد سایت بازار بیز در جذب مشتریان و ارائه راهكارهای اقتصادی هدف پژوهش هدف از این تحقیق بررسی عملكرد سایت BazaarBiz در جذب مشتریان ارائه راهكارهای اقتصادی و نگهداری آنها و اجرای CRM ونیز بررسی موفقیت این سایت در امر e- marketing می‌باشد.
بیان مسئله با توجه به این كه در كشور ما هنوز تجارت الكترونیك به طور كامل انجام نمی‌شود ونیز به دلیل عدم شناخت مردم از این روش تجاری ونیز با تاكید بر این موضوع كه دنیای امروز بر پایه استفاده از EDI IT پیش می‌رود، وارد نشدن به این عرصه، می‌تواند موجبات عقب ماندگی بیشتری اقتصاد كشوری را فراهم آورد لذا وارد شدن e-business e- commerae یكی از واجبات هر سازمان با شركتی می‌باشد.
اهمیت مساله (نظری –عملی) با توجه به گسترش IT در دنیای امروز والكترونیكی شدن امور، ائم از تجارت آموزش، انتقال اطلاعات، تبلیغات واینكه امروزه كوچكترین و پیش پا افتاده ترین كارها نیز از طریق اینترنت صورت می‌گیرد، و با فراگیر شدن استفاده از اینترنت در پیش رفتن به سمت الكترونیكی كارها از جمله تجارت، كه سابقه ای طولانی در سطح جهان دارد در كشور ما امری ضروری است.
یافته‌های برخی از مهمترین پژوهشهای انجام شده مربوط به مساله مورد پژوهش: با توجه به جدید بودن و به روز بودن موضوع پژوهشهای چندانی روی این موضوع انجام نگرفته است.
و از طرفی پژوهشهای صورت گرفته نیز به صورت كلی بوده وبر فرهنگسازی تجارت الكترونیك و یا بررسی آن در ایران بوده است و هیچ پژوهش به صورت خاص و تخصصی بر این موضوع متمركز نشده است، اما یافته‌های بدست آمده شامل مزایا و معایب e- commore نحوه‌های جابجایی پول، بحث امنیت، تبلیغات و بررسی داشته اند.
سوال (ها) یا فرضیه‌ها (های) پژوهش 1- فروش online از لحاظ اقتصادی دارای عملكرد مطلوبیست.
2- میزان ماندگاری مشتریان در سایت باعث افزایش فروش می‌شود.
3- به روز رسانی و ایجاد عوامل جذاب باعث بالا رفتن آماره بازدید كنندگان می‌ش

مطلب دیگر:  روش تحقیق بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی - خارجی) 79 صفحه + doc

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
دانلود بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص;تحقیق بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص;مقاله بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص;بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *