دانلود تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص 35 صفحه + zip

دانلود لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص مقاله لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 35

حجم فایل: 38 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 35 صفحه

لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود ضرورت های دیگری برای استفاده از فنون ارزشیابی توصیفی در برنامه ریزی درسی ( این مقاله از وبلاگی تحت عنوان ارزشیابی توصیفی، نوشته آقای محمد حسن مقنی‌زاده اخذ شده.
Pars EI) در این یادداشت بلند! با استفاده از دو مقاله به بررسی دلالت های استفاده از فنون ارزشیابی توصیفی در نظام برنامه ریزی درسی با توجه به نظام موجود ارزشیابی تحصیلی و مقررات موجود ارتقاء تحصیلی در آموزش و پرورش كشور می پردازیم.
متاسفانه در ادبیات آموزشی موجود در كشور ما، امتحان كه نوعی اندازه گیری (Assessment) می باشد؛ با ارزشیابی (Evaluation) كه نوعی قضاوت است؛ یكسان پنداشته شده است.
در حالیكه امتحاناتی كه در نظام فعلی ارتقاء تحصیلی در ایران با استفاده از مقیاس كمی (20-0) از دانش آموزان گرفته می شود تنها بخشی از قابلیت های هوش شناختی (IQ) دانش آموزان را می سنجد و در مورد اندازه گیری هوش هیجانی (Emotional Intelligence) اطلاعاتی را فراهم نمی آورد.
لذا در این یادداشت به تدقیق پیرامون هوش هیجانی و ارتقاء تحصیلی می پردازیم.
سید احمد جلالی در مقاله ای تحت عنوان “هوش هیجانی” كه در فصلنامه تعلیم و تربیت شماره مسلسل 70 و 69 منتشر شده، به كالبد شكافی این واژه پرداخته است.
در قسمت اول این یادداشت به نقل مستقیم مطالب ذیل از این مقاله پرداخته ایم: 1.
تعریف هوش هیجانی 2.
بررسی پیشینه نظری هوش هیجانی 3.
بررسی مطالعات انجام شده درباره هوش غیر شناختی 4.
مولفه های اصلی هوش هیجانی و عوامل تشكیل دهنده آنها در قسمت دوم یادداشت به بررسی دلالت های ارتقاء خود به خود تحصیلی در نظام ارزشیابی تحصیلی ایران پرداخته ایم.
محمد حسنی با مساعدت و همفكری هفت تن از همكارانش در دفتر ارزشیابی تحصیلی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش به سفارش شورای عالی آموزش و پرورش مقاله ای تحت عنوان “ارتقاء خودكار قبولی تضمینی یا حذف مردودی” تهیه كرده است.
در این مقاله معنی، كاربرد، دلایل، چالش ها و الزامات ارتقاء خود به خود در نظام ارزشیابی تحصیلی كشور با استفاده از شواهد پژوهشی و مطالعاتی و آئین نامه ها و مقررات تحصیلی تشریح شده است.
(حسنی، بی تا ) در قسمت دوم این یادداشت به نقل مطالب ذیل از این مقاله پرداخته ایم: 1.
معنی ارتقاء خودبه خود 2.
دلایل و شواهد موید ارتقاء خود به خود 2-1- تعمیم و گسترش آموزش همگانی 2-2- توجه به تمامی عوامل موثر در افت تحصیلی 2-3- عوارض روحی و روانی مردودی 2-4- آموزش و پرورش جدید و دلالت های آن 2-5- امتحانات و عوارض آن 2-6- اعتبار و توان امتحان در سنجش اهداف 2-7- خسارت های اقتصادی نظام موجود ارزشیابی تحصیلی 3.
بررسی و نقد نظرهای طرفدارن نظام فعلی ارتقاء تحصیلی در ایران 4.
چالش ها و الزامات ارتقاء خود به خود در انتهای یادداشت نیز فهرست منابع دو یادداشت و مقاله اخیر الذكر درج گردیده است.
قسمت اول: اهمیت اندازه گیری هوش هیجانی در اندازه گیری هوش هیجانی بیشتر به توان بالقوه انجام كار توجه می شود تا حاصل كار، یعنی بیشتر به فرایندها توجه داریم تا پیامدها.
جلالی تاكید نموده است كه نتایج پژوهش های انجام شده در خصوص هوش هیجانی در خارج از كشور نش

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
دانلود لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص;تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص;مقاله لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص;لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *