سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات 17 صفحه + rar

فهرست مطالب o چکیده o مقدمه o روش تحقیق o سازمان یادگیرنده و انتقال یادگیری o دلایل انتخاب دو حوزه کسب و کار تبلیغات و SCM، برای مورد کاوی AdSCM o رویکرد مورد کاوی به بازی استراتژیک در چارچوب سازمان¬های یادگیرنده o پروژه مورد کاوی آزمایشگاه تجربی AdSCM o تاریخچه خلاصه و پیش زمینه ای از صنعت تبلیغات برای بازی آزمایشگاه تجربی AdSCM o اجرا

فرمت فایل: rar

تعداد صفحات: 17

حجم فایل: 169 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

هدف:هدف این مطالعه تحقیقی به دنبال کشف رابطه میان بازی استراتژیک، رویکرد و مدل یادگیری سازمانی و انتقال یادگیری به عنوان یک عامل موفقیت استراتژیک برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی و مزیت رقابتی پایدار است. هدف این تحقیق تشخیص و توسعه یکپارچگی استراتژیک نواحی میان رشته ای سازمانی است که منجر به توسعه یادگیری سازمانی می شود.
طرح/روش/رویکرد:تحقیق با تاکید بر طرح جدید شبیه ­سازی -SCM تبلیغات (Ad-SCM) شامل بازی سازمانی استراتژیک جایی که یادگیری تجربی در فعالیت های سازمانی مورد تاکید است و در پی آن نتایج یادگیری دانشجویان تحلیل می­ شوند، از یک رویکرد مطالعه موردی میان رشته ای به یادگیری استفاده می­کند.
یافته ها:پروژه بازی شبیه­ سازی (Ad-SCM) آموزش تجاری میان رشته ای برای آموزش پذیران را از طریق آماده سازی آنها برای اتصال کارای آن ها با دنیای مشارکتی از طریق استفاده از بازی های استراتژیک که فعالیت های یادگیری سازمانی، و انتقال دانش، مهارت، نگرش و ویژگی های مربوط به شغل برای برتری در محیط کار را ممکن می سازد، تقویت کرد. بازی های استراتژیک میان رشته ای ابزار ارزشمندی برای یادگیری و مدیریت دانش درون و بین سازمان ها هستند و نیاز به بررسی بیشتری دارند.
محدودیت ها/کاربرد های تحقیق:تحقیق برای آموزش دهندگان که پروژه های میان رشته­ای نوآورانه را برای تقویت یادگیری در تمام اصول سازمانی در یک موقعیت بین سازمانی و بهبود عملکرد سازمانی برای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار امتحان می­کنند، مفید است. این تحقیق برای متخصصان صنعتی بسیار ازرشمند است زیرا تفکر بحرانی را از طریق استفاده از یادگیری سازمانی به عنوان یک ناحیه یادگیری میان بخشی تشویق می کند و موضوعات مهم در نواحی مدیریت بازرگانی میان بخشی را بررسی می­ کند.
مفاهیم کاربردی:بازی استراتژیک میان رشته­ ای مشارکت صنعت در ایجاد تبادلات مدیریتی بین رشته ای میان کارکنان را ممکن می­ سازد و موارد واقعی برای پروژه های تحقیقی میان رشته ای ارائه می ­کند. این تحقیق امکان انتقال یادگیری در طول دوره آکادمیک فردی را بررسی می­ کند که منجر به کاهش هزینه های آموزش و بهبود بازگشت سرمایه سازمان در آینده می­ شود.
ابتکار/ ارزش:این مقاله از یک جریان تحقیق نوآورانه استفاده می­ کند که رابطه میان استفاده از بازی استراژیک، تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده و انتقال یادگیری برای یادگیری کارا و مدیریت دانش را مشخص می­ کند.

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
بازی استراتژیک;سازمان یادگیرنده;بازی های مدیریتی;آزمایشگاه تجربی بازی سازمانی AdSCM;مدیریت زنجیره تامین، تبلیغات

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *