طراحی بسته بندی محصولات كامپیوتری 52 صفحه + doc

مقدمه امروزه صنعت بسته بندی به عنوان یكی از ابزارهای تبلیغی مورد توجه كارشناسان ارتباطات و تبلیغات قرار گرفته است « بسته بندی » به عنوان یك رسانه می تواند مفاهیم ، اطلاعات و پیام های مختلف را منتقل نماید نوع ، جنس ، رنگ ، حروف بكار رفته ، طرح و در نهایت شكل یك بسته بندی می تواند ابزاری بسیار مهم در تبلیغ باشد از آنجایی كه این موضوع كمتر

فرمت فایل: doc

تعداد صفحات: 52

حجم فایل: 17.352 مگا بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

طراحی بسته بندی محصولات كامپیوتری

مقدمه :

امروزه صنعت بسته بندی به عنوان یكی از ابزارهای تبلیغی مورد توجه كارشناسان ارتباطات و تبلیغات قرار گرفته است . « بسته بندی » به عنوان یك رسانه می تواند مفاهیم ، اطلاعات و پیام های مختلف را منتقل نماید . نوع ، جنس ، رنگ ، حروف بكار رفته ، طرح و در نهایت شكل یك بسته بندی می تواند ابزاری بسیار مهم در تبلیغ باشد . از آنجایی كه این موضوع كمتر در محافل علمی و صنفی داخلی مورد توجه قرار می گیرد .

بسته‌های فرآورده‌های مختلف در طی روز، در محیط به چشم ما می‌خورند، بسته‌های بهداشتی مواد غذایی و دارویی و نوشیدنی‌ها و هر چه فرآورده‌های طبیعی و صنعتی كه بسته‌بندی می‌شوند ما را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.

بسته‌بندی‌ها دارای خصوصیات متفاوتی هستند به همین دلیل صنعت بسته‌بندی را شاخه‌ای از علم اقتصاد و هنر می‌دانیم.

هماهنگی طرح بسته‌بندی با محتویات، نحوه نگهداری، نحوه حمل و نقل امری ضروریست. بسته نه تنها باید فرآورده را محفوظ نگه دارد، بلكه مصرف‌كننده را جلب می‌كند و اطلاعات لازم را باید به بیننده بدهد، در ضمن فرآورده داخل آن را باید به راحتی از درون آن خارج كرد و موقعی كه خالی شد بتوان پوشش هر بسته را از بین برد.

علاوه بر مسایل ذكر شده زیبایی بسته باعث زیبایی و خوش‌آیندی محیط اطراف هم می‌شود. بسته‌ها سوای جلب خریدار، اطلاعات لازمی، هم بوسیله رنگ و عبارت و نشانه‌ها در اختیار مردم می‌گذارند.

بسته‌بندی یكی از حساس‌ترین طراحی‌های گرافیكی و كارهای چاپی است. زیرا برخلاف كارهای فرهنگی در تیراژ وسیع منتشر شده و با مخاطبان بسیار متنوع در ارتباط قرار می‌گیرد و سرنوشت محصول را دربازار رقم می‌زند. بنابراین سفارش‌دهنده، طراح و چاپكار سه طرف اصلی در تولید یك بسته هستند، طرفهای فرعی بسیاری نیز وجود دارد. بسته موفق علاوه بر سه پایه اصلی پایه چهارم هم دارد كه سلیقه بازار و روان‌شناسی مخاطب از نظر رنگ، طرح، نام پیام ارزیابی می‌كند و سمت و سوی طراحی را تعیین می‌كند.

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” طراحی بسته بندی محصولات كامپیوتری ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – طراحی بسته بندی محصولات كامپیوتری – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
دانلود مقاله طراحی بسته بندی محصولات كامپیوتری;خرید مقاله طراحی بسته بندی محصولات كامپیوتری;دانلود و خرید مقاله طراحی بسته بندی محصولات كامپیوتری;خرید و دانلود مقاله طراحی بسته بندی محصولات كامپیوتری;دانلود رایگان مقاله طراحی بسته بندی محصولات كامپیوتری;دانلود رایگان تحقیق طراحی بسته بندی محصولات كامپیوتری;دانلود رایگان پژوهش طراحی بسته بندی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *