مقاله فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف كننده دسته بندی حسابداری

به صفحه دریافت مقاله فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف كننده خوش آمدید.

قبل از اینکه به صفحه دانلود بروید پیشنهاد می کنیم قسمتی از متن و توضیحات مقاله فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف كننده را در زیر مطالعه نمایید.

مقاله فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف كننده

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
تعداد صفحات 58
حجم فایل 54 کیلو بایت

مقاله فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف كننده

عصر امروز عصر اطلاعات است و افرادی كه از اطلاعات صحیح و قدرت تجزیه و تحلیل بیشتری برخوردارباشند در راه نیل به اهداف و برتری در بازار سر آمد ترند – تنوع محصولات و خدمات مختلف در بازار از یك طرف ووجود اطلاعات ناصحیح و فریبنده از طرفی دیگر لزوم بررسی دقیق اطلاعات ودر نظر گرفتن تمامی جوانب را ازطرف مصرف كننده یا سرمایه گذار بیش تاز پیش معلوم می نماید . این مطلب در مورد بازارهای عادی و خریدهای معمول و عادی نیز صادق است چه بسرد به اینكه فردی بخواهد قدم در بازاری چون بازار بورس اوراق بهادار گذارد كه خرید و فروش ویا انتخاب اوراق مطلوب و مورد نظر به در نظر گرفتن عوامل بسیاری مرتبط است . اصولاً سرمایه گذار باید بررسی وسیعی در مورد خرید و فروش سهام عادی انجام داده و عوامل زیادی را مد نظر قرار دهد . زیرا كه نقد ترین دارایی خود را تبدیل به اوراقی بهادار می كند كه سود و زیان آن همواره با ریسك و خطر مواجه است . و اگر بدون توجه به یكسری عوامل اقدام به سرمایه گذاری نماید نتایج مطلوبی حاصل نمیشود . سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادارنقش بسزایی در رشد و توسعه اقتصاد كشورها دارد و این مهم وقتی حاصل می شود كه اطلاعات مربوط به تغییرات قیمت  سهم به طور تمام و كمال در اختیار همه خریداران و فروشندگان قرار گیرد واز رانت اطلاعاتی و استفاده از اطلاعات محرمانه جلوگیری شود .

بورس اوراق بهادار تهران در حدود سال 1346 به طور متمركز آغاز به كار كرد ولی به دلایل خاص مربوط به آن زمان و نیز با شروع انقلاب اسلامی و آغاز جنگ فعالیت آن به طور جدی متوقف گردید . پس از دوران جنگ وتقریباً از اوایل سال 1368فعالیت مجدد بورس تهران شروع شد و به تدریج توسعه بیشتری یافت. این توسعه بویژه در سالهای اخیر نمود بیشتری یافته و شركتهای زیادی متقاضی پذیرش در بورس اوراق بها داربوده اند و چنانچه پیش بینی می شود امید است كه ارزش آنРتا پایان سال 1384 به 100میلیارد دلار بالغ شود . در این میان تلاش زیلدی برای جذب پس اندازهای سرگردان افراد در دیگر نقاط كشوربه سمت این بازار انجام پذیرفته است كه افتتاح شعبات مختلف و آغاز به كار بورسهای منطقه ای در مراكز استانهای كشور میتوان گامی در این جهت دانست . تبلیغات انجام شده توسط     رسانه ها ی گروهی و مطبوعات نیز در جهت آشنایی هر چه بیشتر مردم به سرمایه گذاری در این بازار نیز قابل توجه است . در این میان هر چند تعداد خریداران و ارزش معاملات تغییر محسوسی یافته است اما همچنان تعداد زیادی از سرمایه گذاران به دلیل عدم شناخت كافی و عوامل مختلف دیگر ترجیح میدهند كه از دور نظاره گر بورس اوراق بهادار باشند . متاسفانه در حال حاضر علی رغم اینكه بیش از 30سال است كه بازا بورس كشور فعال می باشد اما تنها 3تا5درصد افرادجامعه آن هم به طور غیر شفاف حاضر به سرمایه گذاری در این بازار هستنند در حالی كه در برخی كشورها بیش از 50درصد افرا جامعه در بورس سرمایع گذاری می كنند 1

مطلب دیگر:  پاورپوینت انتخاب و اجرای استراتژی با استفاده از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و کارت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت 50 صفحه + pptx

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” مقاله فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف كننده ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – مقاله فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف كننده – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
مقاله فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف كننده,فرایند تصمیم گیری خریدار و مصرف كننده

جدیدترین و بهترین فایل های موجود در اینترنت برای استفاده کاربران در همین سایت گردآوری شده است. در همه زمینه ها می توانید تنها با یک جست و جو فایل خود را پیدا کرده و به سادگی دانلود نمایید. هنگام جست و جوی فایل از کلمات کلیدی موضوع یا عنوان مورد نظر خود استفاده نمایید.

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *