پاورپوینت بازاریابی بنادر 19 صفحه + ppt

بازاریابی بنادر در بررسی حمل و نقل دریایی،توجه به سه بخش زیر ضروری است شناور بعنوان وسیله حمل و نقل كالا آنچه كه باید حمل شود بندر واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی رابطه ای كه همیشه بین شناور و كالا وجود دارد این است كه، یا شناور بدنبال كالا است ویا آنكه كالا در جستجوی شناورو بندر هم واسط بین حمل و نقل دریایی است بنادر دریك محیط كاملا رقا

فرمت فایل: ppt

تعداد صفحات: 19

حجم فایل: 312 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

بازاریابی بنادر

در بررسی حمل و نقل دریایی،توجه به سه بخش زیر ضروری است:

}شناور: بعنوان وسیله حمل و نقل. }كالا : آنچه كه باید حمل شود. }بندر : واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی.

رابطه ای كه همیشه بین شناور و كالا وجود دارد این است كه، یا شناور بدنبال كالا است ویا آنكه كالا در جستجوی شناور.و بندر هم واسط بین حمل و نقل دریایی است.

بنادر دریك محیط كاملا رقابتی فعالیت می كنند و از این رو اهمیت بازاریابی در مدیریت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنیا شناخته شده است.رقابت فزاینده بین بنادرمختلف،به جهانی شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط می شود

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” پاورپوینت بازاریابی بنادر ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – پاورپوینت بازاریابی بنادر – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
بازاریابی بنادر

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *